تماس با ما
ال جی
سیستم-صوتی-ال-جی-مدل-ON9
پیشنهاد ویژه
مقایسه

سیستم صوتی ال جی مدل ON9

LG ON9 PLAYER

امتیاز 4.9 از 196 رای
مشکی
انتخاب رنگ:
مشکی
گارانتی:
گلدیران
گلدیران

قیمت بدون تخفیف: 23,000,000 تومان

تخفیف: 1,150,000 تومان

قیمت نهایی: 21,850,000 تومان

تعرفه های حمل و نقل
هفت روز زمان بازگشت
تضمین بهترین قیمت

نقاط قوت
  • قابلیت کاراکوئه
  • قابلیت خروجی صدای 1000 وات
  • کانال صدا2 عدد
  • دارای بلوتوث
وضعیت موجودی: موجود است
اضافه به سبد خرید

مشخصات فنی
مشخصات کلی
قابلیت ضبط مستقیم USBداردقابلیت پخش از USBدارد-1 عدد
خروجی HDMIنداردنوع منبع تغذیهAC 110-220V, 50/60Hz
رنگمشکینوع بلندگوTweeter-Woofer
خروجی صدا2.2 کانالهقابلیت بلوتوثدارد
ورودی HDMIنداردابعاد بلندگوی اصلی330x1056x368
محصولات ست شده با این محصول
توضیحات

سیستم صوتی ال جی ON9

   سیستم صوتی ال جی ON9 یکی از محصولات شرکت ال جی و از سری محصولات سری ON می باشد که با قدرت صدای 1000 وات تجربه ای متفاوت از صدا را در اختیار شما قرار میدهد.

قابلیت کاراکوئه در سیستم پخش صوتی ON9 الجی

 این مدل از سری ON با طراحی شیک و زیبایی همراه است که  با 2 بلندگو توییتر ، 2 بلندگو ووفرو پخش سیستم صوتی آن که با پشتیبانی از Dolby Audio و افزایش بیس صدا که برای قدرت بیشتر در یک محفظه برای خروج هوا در زیر ووفر طراحی شده است هر کاربری را متحیر خواهد کرد. در قسمت بلندگوها شاهد نور پردازی یا همان رقص نور هستیم که متناسب با ریتم آهنگ هیجان و لذت خاصی را به مراسمات می بخشد. پشتیبانی از قابلیت کارائوکه که این دستگاه مجهز میباشد به گونه ای طراحی شده که علاوه بر قابلیت پخش آهنگ به کاربر اجازه می دهد که خود با صدای خود به عنوان یک خواننده هر نوع آهنگی را بخواند. در بعضی از مراسمات پیش می آید که فردی صدای خوبی دارد و می خواهد با صدای خود آهنگ بخواند. قابلیت کارائوکه ویژگی ای است که توسط آن می توانید صدای اصلی خواننده در موسیقی را حذف کنید و از صدای خود نهایت لذت را ببرید.  این سیستم صوتی دارای یک ورودی برای اتصال میکروفون می باشد. با اتصال میکروفون به سیستم صوتی می توانیدخود را به عنوان خواننده معرفی کنید و ناگفته نماند کارائوکه دارای چهار حالت مختلف با نام های Echo Mode، Voice canceller، Vocal Effectsو Key changer می باشد که کاربر بسته به سلیقه و نیاز خود می تواند هر کدام یک را انتخاب کند. این سیستم صوتی علاوه بر اتصال میکروفون، از اتصال گیتار نیز پشتیبانی می کند. به همین دلیل میتوانید در مراسمات خود آهنگ مورد نظر خود را بخوانید و یا نوازندگی خود را به نمایش بگذارید.

سیستم صوتی ال جی مدل XBOOM ON9 دارای قابلیت پخش فایل های صوتی از طریق USB و CD و بلوتوث می باشد. شما نیز می توانید از طریق دو پورت USB (با ویژگی های ضبط و پخش) که روی آن تعبیه شده است، فایل خود را در USB دیگر کپی کنید. یکی دیگر از ویژگی های این سیستم پشتیبانی از برنامه Remote App می باشد که از طریق این قابلیت می توانید با موبایل هوشمند خود آن را کنترل کنید. این سیستم صوتی دارای قابلیت DJ نیز می باشد که از طریق آن می توانید به مهمانی های خود هیجان بیشتری بدهید. این ویژگی از شش حالت با نام های DJ Loop، DJ scratcher ،Sampler Creator ،DJ PAD ،Multi Juke box و Auto DJ پشتیبانی می کند. انتخاب هر کدام از این حالت ها سلیقه ای و به ریتم آهنگ بستگی دارد. از طرفی دیگر توسط DJ می توانید ریتم آهنگ‌ را با رقص نور هماهنگ کنید و از این طریق حس حضور در دیسکو را برای خود و مهمانانتان فراهم کنید. در حقیقت با استفاده از حالت DJ می توان آهنگ ها را میکس کرد و موسیقی دلخواه خود را ساخت. در مدلON9  امکان ذخیره 50 کانال رادیویی از طریق پشتیبانی رادیو FM وجود دارد.

اتصال سه تلفن همراه به طور همزمان در ON9

پشتیبانی از قابلیت بلوتوث در سیستم صوتی ال جی به شما اجازه می دهد تا به صورت بیسیم به دستگاه های مختلفی نظیر تلویزیون، موبایل و ... متصل شوید. این محصول دارای پورت Optical نیز بوده که برای انتقال صدای تلویزیون می توان از آن استفاده کرد. برای متصل شدن به تلویزیون هم می توانید از کابل Optical استفاده نمایید هم از قابلیت بلوتوث. بلوتوث سیستم صوتی را با بلوتوث گوشی خود تطبیق دهید و با پخش آهنگ های مورد علاقه از صدایی قدرتمند و غنی لذت ببرید. همچنین این سیستم صوتی از برنامه ای به نام XBOOM پشتیبانی می کند که با نصب و راه اندازی آن همزمان می توان سه دستگاه تلفن همراه را به شیک وصل کرد و به راحتی اشتراک گذاری های لازم را انجام داد.

ادامه مطلب
محصولات مشابه
لوازم جانبی
نظرات کاربران
نظر خود راثبت نمایید
 
   
 
استفاده از مطالب سایت ال جی مارکت صرفا با ذکر منبع بلا مانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت به ال جی مارکت می باشد.
LGMARKET.IR - Copyright © 2013, all rights reserved