تماس با ما
ال جی
ساندبار-ال-جی-مدل-S80QR
مقایسه

ساندبار ال جی مدل S80QR

LG S80QR Soundbar

امتیاز 4.9 از 196 رای
انتخاب رنگ:
گارانتی:
گلدیران
گلدیران

قیمت بدون تخفیف: 40,400,000 تومان

تخفیف: 2,828,000 تومان

قیمت نهایی: 37,572,000 تومان

هدیه جشنواره از 10/000/000ریال تا 200/000/00ریال بعد از نصب
تعرفه های حمل و نقل
هفت روز زمان بازگشت
تضمین بهترین قیمت

نقاط قوت
  • امکان اتصال WIFI
  • هوش مصنوعی (AI)
  • تکنولوژی صدای Meridian
وضعیت موجودی: موجود است
اضافه به سبد خرید

مشخصات فنی
مشخصات کلی
قدرت صدا620 واتقابلیت بلوتوثدارد
خروجی HDMIداردورودی HDMIدارد
USBداردتعداد کانالهای خروجی5.1.3 کانال
صدای DolbyداردAdsامکان اتصال WIFI-هوش مصنوعی (AI)-تکنولوژی صدای Meridian
محصولات ست شده با این محصول
توضیحات

ساندبار ال جی مدل S80QR

ساندبارمدل S80QR که از جدیدترین مدلهای ساندبار الجی میباشد، که با توان صدای 620 وات عرضه شده است. این ساندبار با تعداد کانال 5.1.3 عرضه شده است .این محصول شرکت ال جی دارای یک نوار تولید صدا و یک ساب ووفر بی سیم است. در طراحی این محصول از رنگ مشکی استفاده شده است که  قابلیت همخوانی با هر نوع دکوراسیونی را دارد.به دلیل اینکه این ساب ووفر به صورت بی سیم طراحی شده است می توانید بدون محدودیت آن را در هر قسمتی از خانه که میخواهید قرار دهید. البته نکته قابل توجه این است که این محصول قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد که به محیط شما زیبایی خاصی را می بخشد.

 قابلیت اتصال ساندبار الجی

ساندبار S80QR دارای پورت USB و HDMI می باشد که هر کدام یک به منظور قرار گیری محتوا بر روی این ساندبار و استفاده از آن از روی تلویزیون می باشد. بدون شک با قرار گیری محتوا بر روی ساندبار قدرت صدای هر چیزی نیز چند برابر می شود و در نتیجه شما از روی تلویزیون می توانید با صدای بسیار قدرتمندی هر چیزی را بشنوید. قابلیت بلوتوث نیز یک راه عالی است تا شما به صورت بی سیم بتوانید از هر نوع محتوایی بهره مند شوید. قابلیت بلوتوث و کانال بازگشت صدا یا همان HDMI ARC با همدیگر مچ می شوند و در نهایت بهترین کیفیت صدای ممکن را ارائه می دهند.

در گذشته ساندبار ها از نوار های صوتی تشکیل شده بودند که فقط می توانستد جای بلندگو ها را پر کنند. اما امروزه توانایی ایجاد بعد صدایی متفاوت تر را دارد که میتواند صدای صوتی را در همه جای خانه پخش به صورت گوش نواز و با کیفیت پخش کند. ال جی در تولید ساندبار های خود هر ساله از یک محصول جدید با فناوری های به روز رو نمایی می کند. در این محصول ساندبار S80QR از فناوری AI Sound Pro استفاده کرده است. این فناوری برای تنظیم خودکار سطح صدا مورد استفاده قرار میگیرد. این فناوری توانایی این را دارد تا محتوای پخش را با توجه به محیط اطراف تنظیم کند. برای مثال در جاهای شلوغ صدای دیالوگ ها را شفاف می کند. تنظیمات این نوع فناوری به صورت خودکار انجام می شود و دارای حالت های مختلف اخبار ، ورزشی و سینمایی است. ال جی با استفاده از این فناوری در این ساندبار خود باز هم گامی موفق در تولید محصولات خود برداشته است.

ادامه مطلب
محصولات مشابه
لوازم جانبی
نظرات کاربران
نظر خود راثبت نمایید
استفاده از مطالب سایت ال جی مارکت صرفا با ذکر منبع بلا مانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت به ال جی مارکت می باشد.
LGMARKET.IR - Copyright © 2013, all rights reserved