تماس با ما
جی پلاس
A+
ساید-بای-ساید-جی-پلاس-مدل-GSS-J706BG
مقایسه

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J706BG

GPlus GSS-J706BG Side By Side

امتیاز 4.5 از 196 رای
مشکی آینه ای
انتخاب رنگ:
مشکی آینه ای
گارانتی:
گلدیران
گلدیران
تعرفه های حمل و نقل
هفت روز زمان بازگشت
تضمین بهترین قیمت

نقاط قوت
  • عملکرد بهینه تنظیم دما
  • جریان هوای چندگانه
  • کمپرسور اینورتر
  • FRESH AIR FLOW
وضعیت موجودی: ناموجود

مشخصات فنی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال4طبقه + 2 کشولامپ یخچالLED
مشخصات کلی
کنجایش کل به لیتر664Lنمودارمصرف انرژی+A
رنگمشکی آینه ایابعاد(پهنا*ارتفاع*عمق)92*178*62.8 mm
نوع دربدودربضمانت موتور5 سال
نوع موتوراینورتر
مشخصات فریزر
تعداد طبقات فریزر4طبقه + 2 کشو
محصولات ست شده با این محصول
توضیحات

تکنولوژی کمپرسور اینورتر

کمپرسور هوشمند اینورتر جی پلاس علاوه بر مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی، مانع از خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور شده و با توجه به میزان خروجی هوای سرد و ورود هوای گرم و بر اساس نیاز دستگاه، فعالیت و مصرف موتور را تنظیم می کند . این بدان معناست که تکنولوژی اینورتر دمای یکنواخت فضای یخچال ، مصرف برق پایین تر ، استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر کمپرسور را امکان پذیر نموده و بالاترین بازدهی را میسر می سازد.

طراحی مدرن با عایق پیشرفته

عایق بودن دیواره و بدنه یخچال و فریزر از مهمترین عوامل ماندگاری بالای مواد غذایی، عدم ایجاد برفک، افزایش طول عمر موتور دستگاه و مصرف بهینه انرژی می باشد. عایق بدنه یخچال فریزر و ساید بای ساید جی پلاس از بهترین و بروزترین مواد عایق حاضر دنیا و سازگار با محیط زیست بوده و بهترین عملکرد را در جهت حفظ دمای داخل یخچال، جلوگیری از ورود هوای گرم و هدررفت هوای سرد داراست.

تکنولوژی گردش چندگانه هوای تازه

یکنواختی دمای داخل یخچال و فریزر از مهمترین عوامل ماندگاری بالای مواد غذایی، عدم فاسد شدن آنها در زمان کوتاه است. تکنولوژی گردش چندگانه هوای تازه در یخچال جی پلاس به گونه ای طراحی شده است تا دمای محیط یخچال و فریزر در تمام نقاط یکسان باشد یا اختلافی بسیار جزئی داشته باشد. ترکیب کمپرسور اینورتر، بدنه با بهترین عایق  و تکنولوژی گردش چندگانه هوای تازه در یخچال جی پلاس، دسترسی همیشگی به تازه ترین مواد غذایی را میسر می نماید.

کشوی FRESH BOX و محفظه مخصوص میوه و سبزیجات

طراحی محفظه های خاص برای حفظ تازگی و ماندگاری بیشتر مواد غذایی گوناگون نظیر گوشت و مرغ و نیز میوه و سبزیجات، یکی دیگر از ویژگی های مطلوب یخچال جی پلاس است که از طریق تنظیم نوع رطوبت در فضای محفظه با توجه به نوع مواد غذایی این عمل را میسر می سازد و جای دادن انواع خوراکی ها را در یخچال و فریزر امکان پذیر می کند.

سرمایش سریع

گاهی اوقات نیاز است تا یخچال با قدرت بیشتری کار کند تا ظرف مدت کوتاهی مواد غذایی موجود در فریزر یخ بزنند و یا دمای یخچال در کوتاه ترین زمان به پایین ترین حد ممکن خود برسد. این امکان سرمایش سریع هم در قسمت یخچال و هم در قسمت فریزر جی پلاس وجود دارد که ان را از سایر محصولات متمایز می نماید.

ادامه مطلب
محصولات مشابه
لوازم جانبی
نظرات کاربران
نظر خود راثبت نمایید
 
   
 
استفاده از مطالب سایت ال جی مارکت صرفا با ذکر منبع بلا مانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت به ال جی مارکت می باشد.
LGMARKET.IR - Copyright © 2013, all rights reserved